Vraag een gratis demo aan

Klanten beheer

Scribo beheert je CRM

Met de ingebouwde CRM van Scribo (zowel op het niveau van klanten als leveranciers), kan er makkelijk opgevolgd worden welke contacten er in het verleden zijn geweest met de klant of leverancier.
Standaard worden automatisch alle offertes, bestelbonnen, facturen, alsook alle andere verkoopsdocumenten bewaard in de klanten- of leveranciersfiche.

Je klanten- of leveranciersgegevens (relaties) ingeven

In ons relatiebeheer kies je zelf hoeveel informatie je invoert. Van sommige relaties (klanten/leveranciers) heb je niet onmiddellijk alle informatie bij de hand. De ontbrekende gegevens kan je dan op een later tijdstip invoeren.

Voor andere relaties volstaat het om enkel de basisgegevens in te voeren, zoals naam, adres en BTW-nummer. En voor nog andere relaties kan het interessant zijn om extra info toe te voegen zoals de contactgegevens van meerdere personen (boekhouding, zaakvoerder, …).

De gegevens van de relatie gebruiken

Eens de gegevens ingevuld zijn, kan je deze data in onze relatiebeheer op verschillende manieren gebruiken.

Je kan makkelijk:

  • een offerte of factuur opmaken voor je klant zonder dat je de gegevens opnieuw moet invoeren
  • de gegevens van een klant opzoeken
  • een afspraak maken met een klant of leverancier

Integratie met TrendsTop

Door de integratie met TrendsTop is het mogelijk om zeer snel een firma toe te voegen op basis van het BTW-nummer of de relatienaam.
De data die opgehaald wordt via de koppeling geeft u een goed beeld op essentiële commerciële en financiële gegevens van uw klanten en leveranciers.

Waarom Scribo ?

  • Eenvoudige CRM software
  • Beheer je klanten en leveranciers
  • Opvolging van je leads
  • Online agenda gekoppeld met je smartphone
  • Koppeling met Trends Top voor snelle data input

Gratis offerte!