Eerst het klassieke verhaal
Iedereen kent het, je wil iemand bellen. Wat doen we dan, onze telefoon nemen en het nummer intikken. Je herkent vast ook de situatie waarin je telefoon krijgt van een klant en noteert wat jullie gezegd hebben om het dan later in te geven in je CRM pakket om toch iets van opvolging te hebben. We schetsen je hoe je via software deze twee situaties efficiënter en minder tijdrovend kunt aanpakken.
Nu het moderne verhaal: Voipcenter integratie
Scribo heeft een integratie met de Voipcenter telefonie software. Dit stelt je in staat om je telefonie naadloos te integreren in je CRM gebeuren. Je kan vanuit Scribo je sip accounts koppelen aan een Scribo gebruiker en je bent vertrokken, klaar om te bellen.
Uitgaande gesprekken
Via het overzicht van de relaties ( klanten, leveranciers, prospecten ) kan je via een simpele klik op een knop je telefooncentrale aanspreken en de klant opbellen. Dit uitgaand gesprek wordt meteen geregistreerd en je krijgt een schermpje waarin je wat informatie kan tikken betreffende het net gevoerde gesprek.
besparing: Het spaart je de manuele handeling van het intikken van het nummer, het op papier noteren van hetgeen je besproken hebt en het nadien ingeven in je software. Drie grote wins via 1 simpele klik.
Inkomende gesprekken
Bij een inkomend gesprek krijg je een melding in de software die je meteen vertelt wie je aan het bellen is, je krijgt een link naar de firma zodat je de historiek kan zien van alle eerdere contactmomenten met deze klant en je krijgt de mogelijkheid om het gesprek te registreren en wat informatie betreffende het gesprek in te geven.
besparing: Alles is meteen geregistreerd en gelinkt aan de juiste persoon en je hoeft geen verdere administratie te doen hier rond.
Oproep registratie
Alle oproepen worden geregistreerd, je hebt via een dashboard widget een handig overzicht. Zo kan je heel eenvoudig zien welke gemiste oproepen je gehad hebt, en uiteraard terugbellen vanuit dit overzicht. Je krijgt ook een handig overzicht van alle inkomende en uitgaande gesprekken.
Bij het ontvangen van een inkomende oproep kan je een CRM registratie maken die je kan voorzien van extra informatie. Zo kan je later makkelijk via de tijdslijn van de klant zien wat je gezegd hebt in een vorig gesprek.
Wil je dit eens zien ?
We geven je graag een vrijblijvende demo , je zal versteld staan van het gemak …