fbpx

Waarom CRM onmisbaar is voor elk bedrijf

Wat is CRM ?

Crm betekent voluit Customer Relationship Management, of in het Nederlands klanten relatie beheer.   Maak je gebruik van CRM software, dan ben je makkelijk in staat om alle klantencontacten eenvoudig op te volgen.  Door dit via web gebaseerde software te doen zijn alle medewerkers vlot in staat om de volledige historiek van de contacten met een bedrijf op te vragen.  Zet sterk in op CRM en je zal een strategie voeren waarbij je de klant centraal zet in plaats van je product.

Kom meer te weten over je klanten

Door het bijhouden van alle contactmomenten en kerndata van je klanten kan je veel gerichter met je klant gaan communiceren.  Je kan eenvoudig refereren naar eerder gevoerde gesprekken door eerst even de historiek na te lezen van eerdere gesprekken.  Zo voelt je klant zich heel betrokken.  Het is heel belangrijk heel goed te weten wat je klanten of prospecten willen.  Zo ga je ze niet nodeloos vervelen met producten of diensten waar ze geen interesse in hebben.

Vergemakkelijk uw CRM door te integreren

Er zijn heel veel integratie mogelijkheden, we lichten je graag 3 heel praktische integraties toe.

Integreer je agenda’s en mails

Door gebruik te maken van integraties met cloud diensten als Office365, Google kan je heel veel van je crm process gaan optimaliseren.  Zo kunnen afspraken die in je agenda ingepland worden binnen gelezen worden in je software zodat je deze daar ook ziet.  Het omgekeerde is uiteraard ook mogelijk.
Mail integratie met je CRM software biedt je heel veel voordelen.  Het stelt je in staat om de mails die verstuurd zijn via je CRM software te bekijken in je vertrouwde mail programma.

Automatiseer de ingave van gegevens

Het is heel eenvoudig mogelijk om de belangrijkste informatie van een bedrijf efficiënt en snel in te lezen via een integratie met Trends Top.  Je heeft de bedrijfsnaam of btw nummer in van het bedrijf en alle contactgegevens van een bedrijf worden automatisch overgezet naar je CRM software.

Direct marketing

Je marketing afdeling kan de verzamelde gegevens in je CRM heel praktisch inzetten.  Door via direct marketing heel gericht klanten en prospecten te gaan benaderen.  Dit kan via een integratie met mailing tools als Mailchimp.  Via Scribo hou je uw CRM up to date met je mailing platform en omgekeerd.  Zo ga je wederom niemand nodeloos mailen.

Wil je ook CRM opzetten voor je bedrijf ?

Aarzel dan zeker niet ons te contacteren voor een vrijblijvende demo. We tonen je graag de mogelijkheden